søndag 18. september 2011

To år gitt!

Som tiden går! Veslegutt er to år. To år og en dag, om man skal pirke.. Går i barnehage, ihvertfall de dagene jeg får levert ham der! Virker som han synes det er helt greit. Når vi står opp og er ferdig med frokost forsøket, og han begynner og skal hente bøker til meg, spør jeg ham om vi ikke skal gå til barnehagen for å leke med "ungene", og da hopper han ned fra fanget mitt og skynder seg ut i gangen. Og har sjelden tid til å si hadet til meg på barnehagen. EN geng ville han at jeg skulle bli med inn og leke, men jeg ville ikke gjøre avskjeden noe mere vanskelig så jeg sa han måtte bli med tanten inn for å finne gravemaskinene. Skulle så gjerne blitt med inn, men må høre med dem om hvordan de liker at mammaer og pappaer henger rundt i utetiden. Dessuten er vi litt i innkjøringsfase enda, ettersom han knapt har vært der en dag i uka.. (skammes mammaen!)


Ellers er han en reser på å snakke. Ramser opp eventyr og bøker og kan utrolig mange sanger. Er så stolt av ham at jeg gikk selv for å etterlyse timen hos helsesøster.. Spentt på å se hvor lang gutten er blitt og hvordan vil ligger ann i utvikling på alle måter. Ser vi godt kan øve på en del ting. Litt for enkelt at mamma og pappa mater, kler på og kjempegreit å drikke av tuttekopp. Hallo! Gutten er jo TO ÅR.

Hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar