søndag 15. november 2009

Du vokser så fort

Du er alt blitt 6450g og 59cm. Størrelse 50 er det en stund siden vi brukte, men jeg har ikke klart å pakke dem bort enda, venter jeg litt til, kan jeg pakke med størrelse 56. Du kan fremdeles bruke den størrelsen, men det er vel ikke lenge til vi må slutte med den også. Da er det mange plagg som jeg har gode minner ifra som du ikke kan bruke. Kjenner jeg blir litt emosjonell når jeg tenker på det. Lille gutten min, du begynner å bli mere baby, spedbarnsperioden har nok vært over en stund også.

Du elsker å spise og smake på ting, og synes det er spennende å bruke hendene. Bamser, klær, tepper og fingre går ofte inn i munnen. Knyttneven skal suges på. Bading er kjempegøy, vannet er så godt imot kroppen, og stelling er så koselig! Da ligger du så bra til at du kan få god øyekontakt med mammaen, og da babler du ivei og krydrer samtalen med herlige glis. Trilleturer elsker du. Da ligger du og lytter på alle lydene rundt oss med øynene sperret opp. Det tar deg lang tid å sovne, fordi du er så nysgjerrig på alle disse lydene. Du har begynnt å ta deg pauser i måltidene for å snakke med mammaen din. Gjerne med puppen i munnen. Vi er ikke s gode på det med å skilles fra hverandre enda. Mamma liker godt at du sover i fanget, og det gjør du også. Da er det ikke bare å legge deg ned i vogga. Derfor blir vi sittende i stolen sammen.. og kose oss.

Det er deilig..

1 kommentar: