mandag 3. august 2009

Wow! her har jeg virkelig vært dyktig og skrevet masse innlegg!!
Nesten et halvt år siden sist jo!

Siden den gang har jeg vært i Tyrkia på ferie mot legens annbefalning, og alt gikk strålende, fått stooor mage, pussa opp barnerom, kjøpt inn masse til babyen kommer, og stått på.

Hagen er nesten som før.. eller værre kan man også si. Har fjernet platten, men ikke gjordt noe mer etter det. Ser ikke ut som det blir noe action i hagen før fødselen ihvertfall.. Det er også blitt fjernet en liten "skog" mellom oss og naboene.. Ble kanskje litt vel åpent kan man si! Må planlegges en ny løsning så jeg slippet å se rett opp på naboens hage.. og så vi får skjermet oss litt.

I skrivende stund er det 5 uker til termindato.. Det er jaggu ikke mye!! Har sånn siste minutt angst hvor jeg driver å sjekker om jeg har husket alt. Tror ikke jeg har glemt noe viktig, men det er greit å være sikker.. dessuten har jeg jo pappaen som kan kjøpe inn hvis det mangler noe også da.. om jeg er på sykehus eller hjemme med knøttet.

Tok teori her for en stund tilbake, skal prøve meg på praksisprøven også. Greit å får ordnet førerkort før jeg føder tenker jeg.. Bil har vi kjøpt, og der er det GOD plass til alt vi trenger å få inni den.

Vet ikke hva mer jeg skal skrive denne gangen jeg.. vil ikke lage alt for lange og meningsløse innlegg heller.. da kan jeg heller lage flere på samme dagen.. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar