onsdag 5. august 2009

Helg!

AAhh! Endelig er det straks helg!
Gubben kommer muligens til å være hjemme i helga, hadde opprinnelig sendt ham på Frøyafestival, men de han skulle dra sammen hadde visst andre planer. Blir han hjemme skal vi kose oss sammen og se om vi får tatt noen av de siste innhandlingene. Drar han, har jeg et helt hus jeg skal rydde før knøttet kommer, så jeg skal nok klare å finne på noe!

Idag er det en kalendermnd til termindato. Da, om ikke knøttet alt er kommet, er det ikke lenge igjen til vi får møtes for første gang. Må si det kribler i meg av spenning. Klarer ikke å slippe tanken om at det muligens er gutt, så jeg er meget spent på hvilket kjønn vår etterlengtede har! Jeg går bare og tenker forbredelser. Holder på å få det meste på plass. Skal låne bilstol av lillesøster, voksipose får jeg vist også låne av et vennepar, badebalje er ikke innkjøpt enda men i værste fall får Tommy kjøpe det mens jeg ligger og sover etter fødselen ;)

Fant et tips om nettapotek på Babyverden idag, og der var de produktene jeg trenger ifra apotek billigere. Tenker å kjøpe inn ammeinnlegg, melkeoppsamler og PureLan der. Sikkert noe annet jeg skulle trenge derifra også, men husker ikke akkurat nå. Ammepumpe tenkte jeg å få kjøpt via Ebay. Medela swing tror jeg det blir. Den blir kjøpt fordi jeg ønsker å gi Tommy mulighet til å mate babyen også. La dem få knytte bånd med mating, og så kan jeg sitte å se på med kjærlighet.. hehe

Hadde besøk av lillesøster og mamma igår. Litjpia var også med. stabbet rundt på gulvet og var så ivrig på Misee. Misee er så herlig når det kommer til unger! Hun kan nok prøve seg på å stjele maten de har i hendene, og vaske dem litt i ansiktet, men hun er såå forsiktig og tålmodig med dem. Gode pia mi. Mangler bare å trene på det at mammaen skal ha med barnevogn ut når vi går tur. Håper hun ikke synes at vogna er skummel. Litt trening på hvordan vi skal møte andre hunder må vi også ha, for sånn som det er nå skremmer hun de andre hunde eierne.

Må vel begynne å gjøre noe her i huset også. Sov alt for lenge idag, men det var utrolig godt!
tror jeg må finne en kur imot latmark, for den sitter langt inne idag.

Guro

Ps. ringte på urinprøven igår, og de kunne fortelle meg at den var fin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar